MENÜ
Aki a gasztronómia világában dolgozik, olyan, mint egy zsonglőr. Egyszerre tartja fejben az alapanyagokról, technológiákról szóló tudást, a vásárlók személyes igényeit, a közelgő határidőket, ünnepeket, és miközben telefonon az új design-ról egyeztet, űrlapot tölt ki a beszállítóknak. Nem csoda, ha nem marad kapacitása egy másfajta kapcsolattartásra:
a minőségi szöveges tartalmakra. Pedig ebben olyan erő rejlik, amit érdemes kihasználni! Örömmel segítek olyan gasztrovállalkozóknak, akiknek a forgalom mellett az egyediség és a termékei által közvetített üzenet, történet is fontos. Tartalom-és szövegírást vállalok az alábbi területeken:
POSZT
A közösségi oldalaidon használható minőségi szövegBLOGBEJEGYZÉS
Személyes hangvételű írás valamilyen aktualitásról, ami számodra fontosHÍRLEVÉL
Fontos eseményt, kampányt, újdonságot bevezető, figyelemfelkeltő sorok e-mailbenBEMUTATKOZÁS
A saját, egyedi történeted és márkádhoz, termékedhez vezető út, amire büszke vagyTERMÉKBEMUTATÁS
Frappáns szövegek a kínálatodról, amik felkeltik a vásárlók érdeklődésétPR CIKK
Ismeretterjesztés hirdetéssel fűszerezve. Vagy fordítva?ÉTLAP
Hogy olyan menüsort kínálj, ami valóban Téged tükröz - szövegében, stílusában is!NYILVÁNOS SZEREPLÉS
Előadás, prezentáció szövege, hogy jól érthető, hatásos és meggyőző legyélMIÉRT ÉRDEMES EGYÜTT DOLGOZNUNK?
Tapasztalat
A betűk szeretete hatéves korom óta velem van. Mikor Éva néni bejelentette, hogy fogalmazást írunk, sokan felszisszentek, én viszont akkor nyugodtam meg igazán. Ha fogalmazhatok, otthon érzem magam. 2015 óta írok (és szerkesztek) a nyilvánosságnak - blogot, szórakoztató és szakmai cikket, közösségi oldalt, versgyűjteményt, ismeretterjesztő könyvet, online magazint. Évek óta az ételek és a lélektan közös világában dolgozom, ismerem, mi mindent jelenthet az embereknek egy íz, egy konyhai feladat vagy akár egy bizonyos étkészlet.Egység
Több végzettségem egyesül a munka során: a pszichológia és az újságírás. Ezáltal az értő figyelem, az objektivitás, az empátia, a hitelesség és a meggyőző, érzelemgazdag kommunikáció mind része az eszköztáramnak. Közel három évet éltem a marketing szülőhazájában, az Egyesült Államokban, és túlzás nélkül állíthatom, hogy minden nap találkoztam olyan értékesítési technikákkal, amik lenyűgöztek. De azt is tudom, hogy ma már mit sem ér egy szöveg, ha nem SEO barát, tehát folyamatosan tanulom az online marketing legfontosabb elemeit.Elégedettség
"Bárcsak úgy tudnék írni a termékeimről, mint ahogy te írtál róluk!" - sok pozitív visszajelzés közül ez különösen közel áll a szívemhez. Ez a mondat adta ugyanis a végső löketet, hogy mások számára is vállaljam a tartalom-és szövegírást. Annak érdekében, hogy maximálisan elégedett légy a neked készült szöveggel, módosítási lehetőséget is biztosítok. A nyílt és őszinte szavakban hiszek, ezért kérlek, nyugodtan fejezd ki a véleményedet a munkámról! Ha ez dicséret - megköszönöm. Ha kritika - megfogadom és javítom.ÁRAK
Az első mondat legépelését mindig konzultáció előzi meg. Itt megismerkedünk és elmondhatod, mi a történeted, milyen feladattal szeretnél megbízni, milyen üzenetet szeretnél közvetíteni. Ha kölcsönösen úgy érezzük, szívesen kezdünk bele a közös munkába, megbeszéljük az ütemtervet, és már ülök is a gép elé, hogy friss élményekből táplálkozva írni kezdjek.
Az árazás leütésszám szerint (betű + szóköz) történik. Miért? Mert így teljesen egyértelműek, átláthatóak a költségek, nem úgy, mint például óradíj esetén vagy szavakat számolva, amikor a névelő is, és egy hatszótagos kifejezés is szónak számít. Hogy jobban el tudd képzelni: egy A/4-es oldal a szokásos 12-es Times New Roman betűtípussal körülbelül 3200 leütés.
Előre megállapodunk a szöveg terjedelmében, amit maximum pár karakterrel módosítok, ha ez szükséges a szép, kerek szöveghez. Elküldöm az első változatot, amit szabadon véleményezhetsz, és (maximum kétszer) visszaküldhetsz javításra, csiszolásra. Ha kész, összeszámoljuk a leütéseket, és a végleges, általad is elfogadott szöveg karakterszámát számlázom ki.